Klubbens ledelse varetages af præsidiet, der består af 4 klubmedlemmer. Hvert år vælges 2 nye medlemmer til præsidiet, som således via de 2 fortsættende medlemmer bevarer sin kontinuitet.
Præsidiet afholder møde cirka 1 gang om måneden og varetager følgende opgaver:
Præsidiet for klubåret 2023/2024
Præsidenten
- varetager klubbens daglige ledelse,
- indleder og afslutter klubmøderne,
- leder præsidiemøderne,
- har kontakten til udvalgsformændene og
- repræsenterer klubben udadtil.
Vicepræsidenten
- er stedfortræder for præsidenten,
- gør sig fortrolig med love, vedtægter og regler, så han er klar til at overtage præsidenthvervet det kommende år.
Sekretæren
- fører klubbens korrespondance,
- fører referat fra alle præsidiemøder,
- fører protokol over medlemmernes navn, stilling, fødselsdag og adresse
- udfører en lang række opgaver af administrativ art.
Skatmesteren
- opkræver klubkontingent og andre kontingenter
- udbetaler fra klubkassen ifølge bilag
- fører specificeret regnskab over klubkassens indtægter og udgifter samt statusregnskab
- fører særskilt regnskab for klubbens aktivitetskonto
- orienterer på hvert præsidiemøde om beholdningerne i klub- og aktivitetskonto
En af klubben valgt revisor gennemgår skatmesterens regnskab.